TrógerBlogger

Alkalmi szakmunka szakképzetlenül, avagy mindennapi hülyeségeim ad meg nekik ma és mindörökkön örökké...

Linkek

Friss topikok

  • trógerblogger: nnna, lejárt az első kör árverésem... 3ból egyik mélyen ér alatt, másik megközelítőleges áron, har... (2011.01.22. 17:32) Internetes aukciók madzsjar módra...

Tapicumó avagy képkeret vagy amit akartok :)

2011.01.04. 17:46 trógerblogger

Valamikor 3 éve családi szaporulatra hivatkozva vettünk a nagyiknak 1-1 digiképkeretet. Már akkor akartam venni egyet magunknak is de mire visszamentem már nem volt- nem is csoda az egyik multiban valami raktárpucolás volt és 3999ért vettem, akkor... távirányítós, filmnézős, usbs, kártyaolvasós 7 colos... Aztán ahogy nézegettem egyre csak drágább lett, most karácsonyra úgy gondoltam meglepem magunkat de olyan árak voltak megint hogy már majdnem lemondtam róla, aztán eszembe jutott, hogy lassan már csak a kenyeret nem rendelem neten Kínából, nézzük már meg mennyi az annyi odakint... Mondanom sem kell ebből megint nem az lett aminek készült, ugyanis addig kutyultam míg megnéztem egy ilyen Apad Irobot Ipod vagy pad vagy mi a jó ég utánzatát.... wifi, andorid, 7colos duál procis, 100$ + free shipping, mondom ennyit megér, ha másra nem képkeretnek jó lesz úgy is azt akartam venni. Jött egy hónapig, de ideért, kinyit, egész pofás, anyaga elfogadható, bekapcs, krixkrax, google, szörcs „apad language” és lőn világosság... Mondjuk a magyart nem is töri ahogy a leírásban ez megvolt, de amilyen egyszerű az android nem is nagyon van rá szükség. Szerencsére van rajta 2 USB, amire egyből szükségem is lett mert a tapi része egy katasztrófa. Borzalom, hogy az érzékenysége még csak nem is kiszámítható.... Ráklikkelek a Home ikonra és lejön valami megjegyzés fül-előre is elnézést de se az ipadot, se az androidot nem ismerem se így se úgy, teljesen turista vagyok, azért remélem érthető amit írok...

Képeket szépen lehet rajta nézegetni, szóval rá már nem fáztam, sőt, emellett még avikat is elég szépen viszi, mondjuk a HD az felejtős :) A wifije... hát van... Netezni lehet, de mondjuk a wifi is olyan mint a tapi.... a router itt van tőlem 3méterre két ajtó mögött és -90-et mutat a wifianalyzer... Viszont pl ma voltunk bent Büdipesten, hármasban maradtunk egy darabig míg vártunk anyára- majd egy órát.... addig szépen játszotta a kölköknek a micimacsót, arra jó volt. Most ha belegondolok mennyibe kerül a kocsiba egy media, akkor újfent megérte az árát. Persze mondjuk a hangot a magnó adta mert elég gyengus a hangszórója ahhoz hogy túlharsogja a pesti forgalmat, de egy 200forintos jack-jack dugó segített összekötni a kocsiban a magnóval. Az aksija elég nagy lehet mert ilyen normál használat mellett- wifi nélkül két napot is kibírt-amiben volt 2film, képnézegetés, tapizgatás, ismerkedés-azért egy autóstöltőre benevezek majd . Wifivel kb 2-3órát bír-már ha ott ülök a wifi mellett és nem két ajtóra vagyok tőle.... Ezen azért remélem hogy valami szoftveres berheléssel lehet segíteni, mert ennek úgy lenne értelme ha kint a kertben tudnék szörfözni vagy az ágyba ahova a laptopot pl már nem szeretem bevinni. Jó lenne ha támogatna minden codekket, de egyenlőre még nem tudom létezik e ilyen csomag rá, és az se ártana hogy ha van rajta skype is meg kamera is akkor lehessen már videotelefonálni... Ha nagyon bejön ez a táblacumó akkor aszem anya megörökli ezt hogy tudjon wiwiwezni meg mélezni – mást úgyse nagyon szokott és ezt ha összetörik a kölkök nem kár érte, nem úgy mint egy 150000es laptopért.... Magamnak meg veszek egy galaxy tabot vagy hasonlót ami egy kicsit jobban bírja a gyűrődést mert a telefonomból már nagyon elegem van-omnia2-, ugyan is a winmo még mindig egy rakás, viszont eddig arra volt a legtöbb progi amivel tudtam dolgozni- játszásra sose kellett- viszont nagyon nyomják ezt az androidot, a zárt kommersz ájfon viszont nagyon nem vonz... pláne amennyibe kerül.... én ilyenekben elég smucig vagyok, és távolról sem sznob hogy az érdekeljen ki mit gondol arról ami a kezemben van...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr732560474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása