TrógerBlogger

Alkalmi szakmunka szakképzetlenül, avagy mindennapi hülyeségeim ad meg nekik ma és mindörökkön örökké...

Linkek

Friss topikok

  • trógerblogger: nnna, lejárt az első kör árverésem... 3ból egyik mélyen ér alatt, másik megközelítőleges áron, har... (2011.01.22. 17:32) Internetes aukciók madzsjar módra...

Internetes aukciók madzsjar módra...

2011.01.18. 11:38 trógerblogger

(vatera)

Mint azt már írtam évek óta külföldi oldalakról vásárolók szinte már mindent, van pár dolog ami olcsóbb egyenesen kínából még az ebaynél is, ezért onnan is szoktam rendelni, csak ott elég sűrűn 2-3-5darabossával vannak a termékek, de még úgy is olcsóbb mint itthon egy darabot venni ugyanabból, ezért megrendelem. Általában ismerősök között szét osztogatom, eladom, elajándékozom, stb.... Most gondoltam egyet vatera 1forint viszi aki viszi amennyiért elviszi. Elmentem postára, vittem a cuccokat, kérdeztem mit hova mennyiért, hogyan, ~1000 forintra jön ki a csomiküldés, persze tértivevény meg mi kín, hogy ne mondhassa vevő hogy nem kapta meg, vagy a hírős magyar kiráJi posta ne nyúlja le....

Elsőre belém köt valami vakegér, hogy miért többszöröse a postaküldési díj mint amúgy,de a nagyon okos még be is linkeli a posta díjszabását amiben minden benne van fehéren feketén... :D ilyen emberek vannak basszus, otthon unatkozik, nincs meg neki a napi ötperc kötekedése mert már nem áll vele szóba senki, azt felmegy egy ilyen portálra hőbörögni.... lexarom, írja a magáét, leszedem lapról, mert lelehet, de csak írja, a slusz poén hogy mondom válaszolok már neki hogy játszon azzal ami egyidős vele és felejtsen el, erre nem tudok neki üzit küldeni mert a vatera kiírja hogy nem fogad tőlem üzit mert letiltott.... :DDD bázeee... na ez is egy igaz madzsjar...

Következő érdeklődő kérdés mennyi a minimum ár, nem tudom szerintem tök egyértelmű hogy nincs mert hiszen 1 teljes forintért lett feltéve, aztán hogy kinek mennyit ér meg majd annyit ad érte, nekem ha azt vesszük kvázi ingyen volt, csak nem akartam kidobni. Közben körbenéztem mit mennyiért lehet itthon kapni... Ez valami hihetetlen.... Nem hogy olcsó lenne a portál, de egyenesen drága.... bolti árakat simán hozták, sőt sok minden fölötte is volt, arra még rájönnek a postaköltségek, többe van mintha ember elmenne vásároloni és közbe megvenné amit akar hivatalosan garival blokkal és van hova visszavinni és nem valami útszélén vagy HÉV megállóban veszi át ahova aztán viheti szervizbe.... max ha szerencséje van a közelben vagy egy kuka ahova dobhatja.... Egy rakat kínai cumóval is viszont találkoztam, csak mondjuk többszörös áron.... hihetetlen hogy emberek akik neten szörfölnek, és megvehetnék mondjuk a kínai tapicumót 100-120dollárért free shippingel, ugyanazt a cuccost 30-35ezerért veszik+postával.... ????????? Olyan értelmes árverés mint az ebayen csak elvétve akad, pl meg van adva minimálár az egyforintos aukcióra.... ??? Ennek mi értelme? Miért rakja fel egy forintért ha amúgy se adja oda mondjuk 5000nél olcsóbban? Rakja fel 5000ért és kész. Viszont találtam használt bugyit, foltosat 2500ért, gyereknek kerestem ruhát találtam olyat ami most akciós Auchanba 3000ért, benne van a reklámújságban is, csávó is azt a képet tette föl csak nem látszik az ára... :) ja de nem 3000ért adja hanem 5000ért + posta... :) nem ő a hibás, hanem aki megveszi.... a babakocsik egy merő röhej tárgya.... 2-3éve vett babakocsikat DRÁGÁBBAN akarnak eladni használtan mint most az üzletben.... pl Grakko... megvették -leírás szerint 120-150ért- most odaadná 80-90ért, de bazeeeg a Brendonban ugyanaz a típus zsír újonnan 79999.... :DDDD a Brendonban, más netes shopban, meg babadiszkontokban még egy tízessel olcsóbb.... használt cuccért pedig félárnál nem szokás többet adni, ami azt jelenti hogy pl adott babakocsiért h az üzletben 70ért megvehetem akkor 35nél csak akkor adok többet ha olyan pöpec állapotban van mintha új lenne és nem nyikorog, nem kopott, nem karcos, nem szívta ki a nap, stb... de akkor se adok többet mondjuk 40nél. Érdekes hogy ami működik Amerikában, Angliában, Németországban, de még Indiában sőt a jó öreg kommunista Kínában is, az itt mogyoróországban nem... Én nem értem mi van itt a kárpátmedencében....

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr342592533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trógerblogger 2011.01.22. 17:32:53

nnna, lejárt az első kör árverésem... 3ból egyik mélyen ér alatt, másik megközelítőleges áron, harmadik pedig vissza a feladónak, mert igaz madzsjar módjára nem olvasta el se a leírást, se a Kérdések alatti részt hogy mire licitál, csak arra gyúrt hogy túl licitálja a másikat... :) Viszont nem tántorodtam el, olyannyira nem hogy azt hiszem fel dobok más forrásból származó kacatokat is... Kiárusítok :) Megnyitom a minden egy forintos boltomat... :)))
süti beállítások módosítása