TrógerBlogger

Alkalmi szakmunka szakképzetlenül, avagy mindennapi hülyeségeim ad meg nekik ma és mindörökkön örökké...

Linkek

Friss topikok

  • trógerblogger: nnna, lejárt az első kör árverésem... 3ból egyik mélyen ér alatt, másik megközelítőleges áron, har... (2011.01.22. 17:32) Internetes aukciók madzsjar módra...

Aki keres az biztos hogy talál?

2011.04.16. 14:22 trógerblogger

 

Rövid leszek. Gugli gugli gugli... napokban ismerkedem az automata öntözőrendszer telepítésének csínjával, bedőlt egy külföldi oldalam és annak keresek szolgáltatót, valamint lusta trehány tróger mivoltom gyakorolnám és nem írnék motort hanem CMSt tolnék fel, ezért rákerestem különböző CMSekre - pl wordpress vs drupal, ilyesmi. Aztán gugliztam pár más dologra, ÉS A LÉNYEG... bázeeeee ennyi bedölt, behalt, elavult, linkel, domainel, 404-el 405el életemben nem találkoztam mióta netezek pedig 94óta aktívan szörfölök Egy domain fenntartás egy ezres évente, a hozzá való tárhely- mondjuk egy alap 100Mb is kijön mondjuk 3-4ből max!- ennél van olcsóbb is és vannak ingyen tárhelyek is... Ekkora válság lenne??? Évi 5000et nem tudnak kicsengetni??? Ami még ijesztőbb hogy szolgáltatókat is találtam elérhetetlenül-az meg gondolom borított mindent, valószínűleg díler volt... Múltkor még csak azon morfondíroztam, hogy jaj nem lesz új tartalom most meg itt álok és azon veszem észre magam hogy a régiek is bedőlnek... :(

mire fogok én így guglizni???????????

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr482831025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása