TrógerBlogger

Alkalmi szakmunka szakképzetlenül, avagy mindennapi hülyeségeim ad meg nekik ma és mindörökkön örökké...

Linkek

Friss topikok

  • trógerblogger: nnna, lejárt az első kör árverésem... 3ból egyik mélyen ér alatt, másik megközelítőleges áron, har... (2011.01.22. 17:32) Internetes aukciók madzsjar módra...

Ha már itt vagyok

2011.04.16. 15:18 trógerblogger

 

Ha már itt vagyok

Ki a frász karika tud életvitelszerűen blogot vezetni???? Persze eltekintve azoktól a bloggerektől akiket ezért fizetnek. Meg mondjuk a diákoktól – eltekintve a kortól mert ugye nálunk 3xel is lehet nappalin bohóckodni... (erről jut eszembe egy filmbejátszás)

 

Egyszerűen nincs időm írni 1-2naponta, örülök, ha a gépen a feltétlen szükségest elvégzem. Igaz van egy kislányom aki elbiciklizik egyik faluból a másikba meg vissza/~4-5km/ és utána ahelyett hogy kidőlne mint minden rendes hároméves még elkezd a kertben futkározni, homokozni, labdázni... És van egy még kisebb pici fiam is akivel 3-4órát kellett még a mínusz 10-12ben is hó lapátolni és szánkózgatni és utána is csak hiszti és toporzékolás közepette sikerült beráncigálni miután korom sötét volt és a lámpa mellett sikítozva motoroztunk a teraszon. A pár napos legkisebb ugrifülesről már ne is beszéljünk akinek teljesen természetes hogy napközben lecsukja a szemeit hogy ne zavarja a fény és este kicsattannak ugyan azok a gyönyörűséges szemek, hogy oroszlánkönnyek közepette pici szájával teleharsogja az éjszakába ugyanarra vágyik amire én csak ő meg is fogja kapni............ :)És akkor még nem beszéltem egy csomó mindennapi dologról ráadásul jelenleg nem is dolgozom, mert kvázi gyesen vagyok pár hétig.... Azért ha újra dolgozni fogok és ezt az én drága feleségem egyedül fogja csinálni amíg én dolgozom, hát le a kalap előtte... Észre vettétek már mekkora generációs különbségek vannak nők és férfiak között és ahelyett hogy ezzel az emberek élnének lovagolnak??? „A nők nem tudnak vezetni”, „A nők nem jó vezetők”, „A férfiak jó sofőrök”, meg hasonlók, csak azért jutott eszembe mert minap ez volt a téma az egyik rádióban.... Hát szívesen betelefonáltam volna a sok pelyhes szakálú kis ficsúrnak korra nemre való tekintet nélkül, mert igazán a nők szerepe és tudása a családi fészekben nyilvánul meg. Én pl tudok egyszerre PHP scriptelni, trédelni és „két pasi meg egy kicsi” maratont nézni a gépemen, DE azt amit az asszony csinál arra képtelen vagyok, nevezetesen, hogy PL főz a gyerekkel.... vagy mos.... A picink mos született, 3-4napig én voltam a két gézengúzzal ráadásul úgy hogy itt volt a nagyi..... az anyósom....hát marha nagy segítség volt de mindegy, túl éltem... Szóval megpróbáltam mosást elindítani... hát magunk között vagyunk kellett vegyünk egy új mosógépet, mert a nagyi nem kötötte le őket de az hogy én küzdök egy egyébként alap dologgal amit már rengetegszer kiráztam a kisujjamból aaaaz persze igen.... nem tudom mit nyomtunk el- oké én:)- de a mosógép reggel 9től este 8ig ment úgy hogy végül áttekertem egy szimpla centrifugára hogy legalább ne csöpögjenek a ruhák.... Persze közben a fiam végig dörömbölte a szervízakna fedelét az öblítővel a lányom pedig hogy a fiatalságom felidézze végig strobizta ez időt a lámpával ami nappal lévén nem is lett volna gond ha a lámpa nem közvetlen a szemembe világítana, mert kilóg az izzó a falikarból... Ennek oka egy másik történet, talán egyszer... A főzés külön művészet velük, hozzá teszem számomra mert anya tudja kezelni a dolgot, mit kezelni, kvázi bedolgoznak neki a kölkök... Csajszi gyúrja a tésztákat, kis pasas előkóstol, Sőt kollektíve mosogatnak.... Oda egy egy szék, Csajszi mosogat kispöcsös törölget, anyának csak kvázi át kell nézni... Nem mondom néha becsúszik egy egy foltos pohár, koszos kanál, de az anyósomnál mindenképpen jobban csinálják és ne feledjük el hogy ketten összesen nincsenek még iskoláskorúak sem.... sőt... Ehhez képest amikor én pizzát sütök és esetleg bejönnek mellém az maga a katasztrófa... minimum háromszor kezdem el pakolni a feltétet, mert egyszer a szósz marad le, egyszer a sajt van alul egyszer meg leeszik a sonkát..... Szóval aki nem tudja hogy a nőknek mekkora hatalmuk van és mennyi mindenre képesek az vagy még nem tette meg amit megkövetel az isten haza természet-nevezetesen hogy gyarapodjatok és sokasodjatok- vagy életében nem állt még meg a saját lábán csak anyuci szoknyája alól ossza az észt... másra nem tudok gondolni, ráadásul ez valami társadalmi betegség lehet... Mert az általam tapasztaltakról még nem nagyon hallottam rádióműsort, vagy cikket írni, de még valóságsót se....

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr542831165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása