TrógerBlogger

Alkalmi szakmunka szakképzetlenül, avagy mindennapi hülyeségeim ad meg nekik ma és mindörökkön örökké...

Linkek

Friss topikok

  • trógerblogger: nnna, lejárt az első kör árverésem... 3ból egyik mélyen ér alatt, másik megközelítőleges áron, har... (2011.01.22. 17:32) Internetes aukciók madzsjar módra...

Meg hal a net...

2010.12.29. 19:52 trógerblogger

 

… nem meg hal csak átalakul. Bezabálja az usert a fészbuk meg a ziviv... Emberek ilyenek... ahogy a Tvben bármennyire is sötét Győzike a sztár meg a f*sz mutogató nagyon tudom ki vagyok, úgy a neten is a meglessük a szomszédot és mi történt az uncsitesommal de baszok felhívni a lényeg. Belesni más szennyesébe, hálószobájába. Kúrva nagy közösség mit ne mondjak... Azok az emberek akinek egyébként a társadalmi élete a nulla és a semmi között van – most lényegében teljesen mindegy milyen okból-, azok akik egyébként az utcán egymáshoz sem szólnának, meg nem szólítanák a másikat avagy attól függetlenül hogy rokonok nem beszéltek már 3-4éve, de bazdmeg megnézi minden héten hogy Pista töltötte föl új képet, Jucika csatlakozott e a tudomisénmelyikhülye klubhoz. Most komolyan ez a közösség? Oké kíváncsiság kieszi a máját neki há nézze meg, nem ez a baj, az a baj hogy mellette mást nem is csinál. Kész a net? Meg van minden? Valóban elég guglizni? Végül is igen, én magam is kezdve a sütemény recepttől a gyerek leletein át egész akár a milyen madár csicsereg az ablakom alattig keresek. Googleben az igazság.... Ez egész eddig magától értetődő volt, de csak most jöttem rá, hogy ez nem biztos hogy jó. Addig amíg egy téma érdekelt és utána jártam, fórumozgattam, csevegtem, olvastam X portált, addig X portálnak generáltam a látogatottságát, a fórummal a tartalmát-hogy legyen mire másnak rágugliznia- , generáltam a hirdetőket, ami hozta a pénzt a portálnak amiből fent tudta tartani magát újabb és újabb anyagot generálva amire lehetett keresni, fórumozni, stb, stb, stb... Csak hogy fészbukkal és ivivvel és guglival nem kell más. Az unalmat elűzi más szennyesének turkálása, amivel ugye nézettséget , hirdetőket és pénzt generálok de tartalmat pontosabban TARTALMAT nem igazán. Tehát a kérdés adott kész a net? És az ebből adódó másik kérdésem, hogy lesz így TARTALOM, hasznos felhasználható tartalom amitől tudni fogom, hogy ha építkezek akkor a tetőbe 30at, a padlóba 15öt, a falra meg 25öt tegyek szigetelésnek és dobjak a házba pár csövet légcserélőnek, mert így teljes éves rezsim kevesebb lesz mint másnak a decemberi meg a januári összesen.... több 10-100 ember taposta ezt nekem ki, próbálkozott, penészesedett, hőtani számításokat végzett amit én azt sem tudtam mi a míg nem mentem fel egy bizonyos fórum bizonyos topikjába, de ha ezek az emberek fészbukkoztak volna ahelyett hogy megosszák egymással a tapasztalataikat akkor én most izzadnék és nem a melegtől hanem hogy miből fizetem ki a rezsinket. TARTALOM. Persze pár tematikus oldal biztos lesz ahogy most is van, csak azokat nem a hirdetések meg a ráépülő tág közösségek fognak fenntartani hanem a szűk kocka kis klubbok, amitől kocka lesz az egész szájt ezáltal hiába guglizik rá valaki aki nem ért hozzá, nem is fogja megérteni. Mondanám hogy van remény, de mivel a magyar televíziózásban azóta tart ez a szemetelés mióta megjelent a két nagy tematikus kommunális hulladék, és kb azóta csiripelik a madarak is hogy ennek nincs jövője mégis van, mégis egyre nagyobb sugárba ömlik a szar esténként a tvből, komolyan mondom én már bekapcsolni se merem, még fényes nappal sem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trogerblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr102546799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása